vineri, 6 noiembrie 2009

Din dorinta de a...

Din dorinta de a...

Intr-o zi eram pe punctul de..pana am trecut pe virgula. Cand am ajus pe virgula am zis ca e ok, insa niste semne futute de intrebare imi loveau marginile capului in cautare de raspunsuri.
Imi terminasem ultimul joint facut cu factura de la curent; in lipsa de cartina.
Am dat geaca jos de pe mine, apoi o bluza si am plecat afara. Afara era mai cald decat in casa deci nu avea rost sa plec prea imbracat.
Deja se inserase.

M-am oprit langa un stalp cu ochii spre becu pus la mama dracu incat nici astia de la service nu pot sa-l schimbe.
Ma gandeam (sau nu) ca becu ala..cu stalp cu tot, ar fi mult mai bun la mine in camera. In felul asta, nu as mai plati curent pentru consum excesiv cum s-ar zice...
M-am intors in casa..am luat un topor si am inceput sa-i fut lovitori stalpului ca unei curve care tocmai ma inselase cu o cel mai gras om de pe scara.
Intr-un final am dat cu el jos..s-a stins becu`. Fiind roman, am gasit imediat solutia. Il vand la fier vechi!
Insa stalpul era atat de vechi incat puteam sa-l vand la muzeu chiar.
Cica ar fi fost stalpu` dupa care si-ar fi dat Iliescu o laba cu multi ani inainte...inainte de a da legi noi care fac tzapii sa se scoale la conducere de la stadiul de frecat clantza.
Mi-am bagat pula in el de felinar. In drum spre casa..ma intalnesc cu Postasu` si`l intreb:
- Frate..pensia lu bunica-mea o aduci si tu?
asta imi spune ceva din care reiesea ca il doare maseaua sau ceva de genu`.
Ma..si eu trag la masea, dar cand am datorii le dau. Cum sa bea postasu pensia saracutei batranici? O beau eu!
Vai..ce spun?
E "pacat" sa bei!!!!!
NU BEAU!
E pensia ei, si am JURAT cu multi ani in urma ca din PESNIA BUNICII NU VOI CUMPARA NICIODATA ALCOOL, doar iarba!
Ia spune-mi tu acum..sunt mandru ca am buletin sau doar ca sunt ROMAN in acte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu