vineri, 6 noiembrie 2009

Rugaciune - By AbadBoy

Stiu ca esti acolo sus, si vezi ca nu mi-e bine
Sunt racit si stranut mult, dar nu ma rog la tine
Am calendare pe pereti, vreo 3 din '97
Tata a zis ca nu existi, si cred c'avea dreptate
Poate fac pacat acu`, da cine sa ma bata
Ca mama mea nu e in cer, si nici nu-s nascut de tata
Intotdeauna cand adorm, ma rog sa am bani de scoala
Mai am colegi care o fac, dar numai cand se scoala
Stiu ca esti sus si ma privesti, cateodata din regie
Daia ocolesc sa-n jur, "rugandu-ma" pe hartie.
La astia mici le tot dai, cornulet si lapte
Ca-i fratie pe pamant, dar eu n-am nici un frate.
Cand gaborii imi dau amenzi, stiu ca cineva ii vede
Le-ai zis la toti ca tu existi, dar nimeni nu te crede.
Ai vazut c-am luat un 3 la mate si 4 la Romana
Deci de azi ma jur ca ma inchin dar fara nici o mana
Inge..ingerashu` matii, ingerii nu vor sa asculte X(
Cica sunt shukari si talentati si au manele multe.
Vad babele..in trend se duc, pe coliva cu bomboane
Eu nu am bani de un Kent8, dar fac trafic cu icoane.
Am lumanari de la multi ani, sa-ti dau pentru lumina
Dar sa stii ca ma intorc, le sting! ca maine-i luna plina.
Am o colega..emoida..care zilnic ma minte
Ca e atee dar tot o vad..ca merge la parinte.
Pacate mari..eh..ce stii tu, fata s-ar cam fute
Dar tu o vezi, e rusinoasa..deci sigur se ascunde.
Ma saturai sa ma tot rog, pe geam in pula goala
Ma duc dracu sa ma culc, ca maine merg la scoala.
Daca in caz ca ma auzi, nu lua in seama totu`
Eu ma rog doar la misto..dar tu fraier, ai pus botu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu