vineri, 6 noiembrie 2009

Ruga - By GeNeMo

doamne dumnezeu meu..eu stiu ca esti acolo.
ca razi de mine si ma-njuri dar eu iti fac un solo
eu te tot rog caci sufletu imi plange
bani nu am,masina n-am dar"pretena-ta"mi-o suge
ziua de maine o astept sperand la un mai bine
si ma rog si iar o fac si binele nu vine
eu sunt umilul tau copil...unul dintr-o mie
cu buzunaru gol...si-astept..deja ruga nu mai tine...
tie doamne..iti dau averea mea toata...
dar nu mi-o lua...te rog..sa ma mai rasfatz o data..
si nici nu ma ruga cu mai mult ca sincer...sunt modest
si nu o iau nici nu ti-o fur..iau biblia si ti-ondess
ma vezi acum si ma injuri...si sincer imi e frica...
dar de ce sa tremur tot...ca painea tot nu pica
lupt acum in viata asta,pentru un lok mai mare
la tine doamne,nu in BMW,nu ma gandesc...ca doare
neai promis sfarsitu lumii...si el tot nu vine..
ne amarasti cu cocalari,manele si la scoala pile
pierd 20 de ani inr-un liceu din romania
altii fac 4 clase si ajung sa strige:"HAI PRIMARIA"
deci doamne io ma rog tie si sincer o fac si maine
dar te rog..nu ma lua pe mine ci pe Gutza ial la tine...
dai un sut scuipal in bot si poopal sa treaca
ca el ranjeste printre dinti pula vrea s-o beleasca
o viata mea !"colgate" vrea puta!
iti roade banana de zici ca-i maimutza
denisa galeata o suge si-ondeasa
se-arunca-n fantana dar pluteste ca beasa...
deci doamne iarta-mi pacatele si lumineaza-mi "celula"
ca ziua de azi trece si-n buzunar mi-e pula!

SLOGAN PENTRU MANELISTI:" RECLAMA LA COLGATE:ALIAS GUTZA!---->ITI ROADE BANANA DE ZICI CA-I MAIMUTZA"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu